Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

niedziela, 3 czerwca 2012

Wymianka żywe kolory i wyzwanie foto.

Brałam udział w Wymiance - Żywe kolory organizowanej przez AngeluS.
Moja parą wymiankową była Mango Clay.
Oto co ja przygotowałam dla niej.
Szafeczka w żywych kolorach.

Wieszaczek
Zakładka
Kolczyki.
Słodycze.
Mam nadzieję że prezent się podobał.
A to co ja dostałam

Dziekuję.

Dzisiaj kolejny dzień wyzwania fotograficznego - przed i po.
Otóż taka jest moja interpretacja
Był sobie ogórek

A potem była już mizeria.
Miłej niedzieli.

3 komentarze: