Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

czwartek, 14 czerwca 2012

Wymianka w stylu shabby chic.

Dawno nie było o wymiankach.
Brałam udział w wymiance w stylu shabby chic którą organizowała Reni z bloga Ażurowe marzenia.
Moją parą wymiankową była GabArte. Dziewczyna robiąca cudne wytwory, więc miałam nie lada problem , żeby to co zrobię się podobało.
Oto co zrobiłam.

Różany przybornik.

Różana podusia.
Karteczka.
Przydasie.
Slodkości.
Prezent się podobał, więc jestem zadowolona.
A to co ja dostałam.
W tym srebrnym pudełeczku z powyższego zdjęcia wyjęłam takie CUDO.
Przepiękną sutaszową brożkę. Jest niesamowita i już przypięta do mojego swetra.
Dostałam też śliczna serwetkę.
I niesamowicie dużą ilość serwetek- jestem zachwycona. A także korale do dekorowania deqoupage- jeszcze nigdy nie robiłam korali- będzie ciekawie.
Oraz wiele słodkości.
Wszystko zapakowane w śliczne woreczki.
Jestem naprawdę bardzo zadowolona.
Dziekuję GabeArt za prezenty a Reni za fantastyczna wymiankę.
Miłego oglądania meczów. Dzisiaj Hiszpania- Irlandia u nas w Gdańsku :)

9 komentarzy:

  1. ale cuda dostalaś i wysłałaś piękne rzeczy ten przybornik jest wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bożenka same cudeńka dostałaś i wysłałaś :)) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna wymianka Bożenko ... broszka faktycznie jest super !
    podoba mi się bardzo też Twoja podusia

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja się w kolejce pochwalnej ustawię:) Prezenty od Ciebie są cudne i jeszcze raz za każdy z osobna bardzo dziękuję.!!! Może jeszcze kiedyś się w wymiankach spotkamy.. będzie mi bardzo miło:) Pozdrawiam cieplutko. Gabriela

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne prezenty otrzymalas i zrobilas :) Bardzo mi sie rozany przybornik podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna wymianka, wspaniałe rzeczy przygotowałaś i dostałaś!!
    Zapraszam Bożenko do zabawy, szczegóły na moim blogu:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne prezenty, dziękuję za udział w wymiance... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń