Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

czwartek, 28 czerwca 2012

Wymianka z marzeniami w tle.

Jakiś czas temu zakończyła się wymianka organizowana przez Pandzioszkę z bloga mała sztuka.
Robiłam paczuszkę dla balerinaszydełkowanie

Oto mój prezent.
Notesik na zapisywanie swoich marzeń.
Coś w kolorze niebieskim , bo to jej ulubiony kolor - lawendowy świecznik.
Różany woreczek.

Niebieskie kolczyki i kordonek do robótek.


Słodkości.
Cieszę się że obdarowana była zadowolona.
Dla mnie prezent miała przygotować Romantyczka.
Niestety ze względu na jej kłopoty rodzinne, jeszcze go nie dostałam.
Czekam cierpliwie :)
Nareszcie pogoda się poprawiła, jest ciepło i świeci słoneczko, wiatr też jakby maleje.
Od jutra podobno ma być 30 stopni - zobaczymy .

3 komentarze:

  1. piękny notes Bożenko i całość prezentu też ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciepło u mni już jest. Notesik rzeczywiscie jak marzenie. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń