Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

środa, 13 czerwca 2012

Już są - TRUSKAWKI.

Cały rok czekałam aż się pojawią. TRUSKAWKI.
Uwielbiam je w każdej postaci. Robię z nich konfitury, mrożę, piekę ciasto, gotuję kompot i robię lody.
Wczoraj zrobiłam przepyszną konfiturę truskawkowo-rabarbarową. Robię jej dużo gdyż jest przepyszna. A przepis mam z forum cin-cin.
Upiekłam też moje ukochane kruche ciasto z truskawkami.
Nie wygląda pieknie , ale jest przepyszne- po prostu kruche ciasto i truskawki.
I ugotowałam kompocik truskawkowo-rabarbarowy.
Jeszcze dymi- będzie do dzisiejszego obiadu.
U nas pięknie i słonecznie - lato za oknem i w kuchni.
Pozdrawiam smacznie.

Link

7 komentarzy:

  1. Ale pyszności, smacznego, pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda smacznie :)) U nas pada i pada za oknem jesień. Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem Bożenko że paczuszka dotarła ;) cieszę się ogromnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. miód w gębie Bożenko ! też lubię ten okres , gdzie wszystko można robić

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak truskawki to jest to uwielbiam je pod każdą postacią:)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jeszcze czekam czy stanieją:)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam ciasto z truskawkami..mniam..mniam...

    OdpowiedzUsuń