Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

piątek, 8 czerwca 2012

Euro 2012

Dzisiaj zaczyna się Euro 2012.
Jestem ogromną fanką piłki nożnej.
Oglądam mecze naszej ligi, ligi angielskiej i oczywiście mistrzostwa Europy i Świata.
Chodzę na wszystkie mecze na nasz piękny nowy stadion na Lechię Gdańsk.
Chociaż kibicuję tez Wiśle Kraków - jestem z Krakowa- przyjaciel Lechii zresztą.
Udekorowaliśmy okna, samochody i zasiadamy przed telewizorem oglądać mecz Polska - Grecja.
Córcia poszła do strefy kibica.Mam nadzieję że nasi wygrają.
POLSKA - BIAŁO- CZERWONI !

7 komentarzy:

  1. brawo ja tez kibicuje naszym i zaluje ze nie jestem w gdansku

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja kibicuję!!!
    A teraz jest już 1:0 dla Polski.
    Mam nadzieję, że ten mecz będzie nasz;-)
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety 1:1 . Ale dobre i to. Szkoda Wojtka Szczęsnego.

      Usuń
  3. no właśnie mam mały niedosyt po meczu....pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem fanką sportu i wielkim kibicem piłki nożnej ...
    w grze ligowej ... kibicuję Jagielonii ...

    OdpowiedzUsuń
  5. ach liczyłam na wygraną i czekałam do ostatniej sekundy na 2 ramkę ale dobre i to miejmy nadzieję, że kolejny mecz wygramy chociaż po tym jak Rosjanie zaszaleli to strach się bać. Dzisiaj kibicuję Niemcom :))

    OdpowiedzUsuń