Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

sobota, 23 czerwca 2012

I znowu lato.

Po wczorajszej jesieni- lało i wiało, dzisiaj wróciło lato- słoneczko, wiaterek i ciepełko.
Więc należało iść na spacer nad morze.
Dzisiaj w roli głównej pies i morze.


Miłej soboty.
Dzisiaj mecz Hiszpania - Francja.Trzymam za Hiszpanów.

5 komentarzy:

  1. Bożenko nawet nie wiesz jak ja Ci zazdoszczę tego morza.... ale przynajmniej sobie na nie popatrzę ;)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie na Podlasiu cały czas ciepełko ... mimo deszczów

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja Ci także Bożenko zazdroszczę tego morza!
    Bardzo.

    To jak, bawimy sie razem w Dekupażowym TDZ?
    Czekam na Twoja odpowiedź :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Bożenko, podeślij mi jeszcze proszę swój adres mailowy, bo jakoś nigdzie nie mogę go znaleźć u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Boski facet z tego Pretora:)

    OdpowiedzUsuń