Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

środa, 6 czerwca 2012

Ciasteczkowe szaleństwa.

Dzisiaj opanowało mnie ciasteczkowe szaleństwo, a to z racji zakupienia nowych fantazyjnych foremek. Zobaczcie same.
Te są biszkoptowe z kawałkami czekolady.
Te biszkoptowe z rodzynkami.
To serniczki na kruchym spodzie.
Kruche magdalenki.
A tu wszystkie razem polane polewą czekoladową.
Prawda że są śliczne , także mogę Wam zagwarantować że pyszne.
Milego popołudnia.

13 komentarzy:

  1. ale smacznie u ciebie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj kochana stawiaj na kawkę :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bożenko idę się częstować ciasteczkami :))) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  4. Bożenko, poproszę o przepis na MAGDALENKI...pewnie masz wypróbowany...a ja jeszcze nigdy sama nie robiłam,
    wspomnienie dzieciństwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale poszalałaś,same pychotki. Ja poproszę przepis na serniczki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie smakowite wypieki:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. i co teraz będzie ... smaka mi tylko na noc narobiłaś Bożenko ... hihi

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkich serdecznie zapraszam na ciasteczka :)
    Przepisy podam później , ale są naprawdę proste.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale mi te ciasteczka zapachniały...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń