Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

poniedziałek, 4 czerwca 2012

Ostatni dzień wyzwania foto.

Dzisiaj tylko zdjecie na wyzwanie fotograficzne - nazwa ulicy.
Jestem strasznie dzisiaj zabiegana więc niestety tylko zdjęcie nazwy mojej ulicy.


Zdjęcie z braku czasu takie sobie.
A to już koniec wyzwania, a szkoda.
Miłego wieczoru.

2 komentarze:

  1. Jabłońskiego czy Abłońskiego?:) Do tego 2A. Brzmi dumnie:)! Pozdrawiają Laborantki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i tu jest zagadka :) Jabłońskiego - J za drzewem się schowało :)

      Usuń