Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

wtorek, 19 czerwca 2012

Tusal -czerwiec i czerwcowe kwiaty.

Dzisiaj kolejny tusalowy słoiczek.
I trochę letnich działkowych piękności.

Dzisiaj piękna pogoda, ale w nocy była taka okropna burza, że myślałam że już koniec świata.
Błyskało się bez przerwy,grzmiało bez przerwy, wiało i lało. Coś okropnego. Ale dzisiaj juz pięknie i słonecznie.

4 komentarze:

  1. U nas też tak było. myslałam, że odpłyniemy z wiatrem, ale jakoś przeżyliśmy. Pozdrawiam. Pieska całuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak ostatnie burze są bardzo gwałtowne... u nas zapowiadają burze na jutro...
    Kwiatuszki są śliczne:)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuudne kwiaty:)) u nas jak na razie same upały. Bożenko właśnie znalazłam fajną ofertę na papier ryżowy i zwykły do decou http://gruper.pl/referrer.php/1870975 Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Działkowe piekności są pięknościowe. A burz edo nas przygnało dzis w nocy wyżywała się nade mną.

    OdpowiedzUsuń