Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

sobota, 7 stycznia 2012

Tusalowy słoiczek ,nowe podkładki i choinkowy pies.

Pierwszy raz zapisałam się do Tusalowej zabawy u Cyber Julki. Bardzo mnie ta zabawa zaciekawiła. Już zbieram skarby do słoiczka. Ale najpierw pokażę Wam mój Tusalowy słoik. Wczoraj zrobiłam mu sukieneczkę i czapeczkę. Nawet wyhaftowałam napis moją nową maszyną do szycia .Fajnie wygląda.

Przy okazji uszyły sie podkładeczki pod filiżanki .
Pogoda u nas nadal paskudna. Ciągle pada, niestety nie śnieg ,ale deszcz, ciągle wieje. Koszmarna pogoda. Moje psisko nawet nie chce wychodzić na spacer. Wobec tego postanowił zrelaksować sie pod choinką.

To na dzisiaj tyle. MiŁej soboty życzę wszystkim :)

4 komentarze:

  1. Bożenko, świetna maszyna, sama haftuje aż by się chciało takie cudo :))) U nas też jest brzydko deszcze albo deszcz ze śniegiem sypie same błoto jest :( Tobie również miłego weekendu!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam niesamowitą ochotę na taką maszynę:)))Zerkam i zerkam na nie,zachwycam się i nie mogę się zdecydowac:)))Pies choinkowy cudny:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak masz ochotę na maszynę to kupuj. Naprawdę polecam.

    OdpowiedzUsuń