Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

piątek, 27 stycznia 2012

Meteopakiet u Craftypantek

Postanowiłam wziąć udział w Meteoprojekcie który jet organizowany na blogu Craftypantki.
Oto co znalazło się w moim pakiecie.


Otóż jest tam materiał, resztki dekoracyjnych papierów, koronki, wstążki,guziki, agrafka, torebka z herbata owocową i zieloną, gałązki suszonej lawendy, kartka z kolorowej gazety, wydruki obrazków, kartka z moim starym przepisem, serwetka z oliwkami. Zobaczymy co z tego wyniknie w kwietniu.
Mój pakiet zawisł za oknem przywiązany do termometra.
Tak sobie wisi i czeka na zmiany :)

7 komentarzy:

  1. Fajowska mumia zwisa pod termometrem :D
    Mój pakiet wisi od wczoraj, ale mróz nic mu nie zrobi! To co - czekamy na deszcze i śniegi? :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mumia rzeczywiście fantastyczna :) Powodzenia - jak największych zmian!

      Usuń
  2. Tak, teraz potrzebny nam deszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa zabawa, ale na deszczyk nie ma co liczyć, prędzej śnieżek popada
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. a na jakiej ulicy to wisi nie żartowałam fajny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  5. :)) Ale fajny pomysł. Ciekawe co z tego wyniknie :)

    Pozdrawiam

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem pomysłow..:)) kobiety są mega kreatywne :)) Pozdrawiam i dziękuje za wizytę..:)

    OdpowiedzUsuń