Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

niedziela, 15 stycznia 2012

29 Rocznica Ślubu - ciagle razem i ciagle szczęśliwi.

15 stycznia 1983 roku w Krakowie braliśmy ślub. I dzisiaj po 29 latach jesteśmy nadal bardzo szczęśliwi i bardzo się kochamy. Mimo że dzieci są już dorosłe , a my mamy juz po 50-tce , to dalej jesteśmy młodzi duchem i bardzo w sobie zakochani. Życzę Wam wszystkim , tak wielkiej miłości jak moja.
Teraz czekamy na perłowe gody - a to już w przyszłym roku :)

Dostałam piękne kwiaty i prezencik - jak co roku.A ja upiekłam pyszny tort makowy.

22 komentarze:

  1. Wszystkiego co najlepsze na kolejne piękne lata!
    Ściskam Was serdecznie i pozdrawiam z Kalinek
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bożenko! Wspaniale i aż wzruszająco.
    Życzę kolejnych, tak pięknych lat razem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie!!! Gratuluję ! Jak to pięknie, kiedy ludzie tak się kochają ! Życzę Wam, abyście jeszcze bardzo długo byli tak szczęśliwi, a tym samym piękni, młodzi i wciąż zakochani. Pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko,gratulacje:)))My też z moim M po 50:))ale mamy w tym roku 34 lata po ślubie i też nadal się bardzo kochamy i szanujemy i lubimy ze sobą spędzac czas:))Pozdrawiam cieplutko:)))

      Usuń
  4. Gratulacje! Jak to miło widzieć zakochanych po tylu latach!
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna z Was para, a uczucie nawet przez fotki emanuje. Życzę jeszcze wielu tak wspaniałych rocznic, miłości i radości na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z całego serca gratuluję i życzę wielu kolejnych pięknych rocznic;-)
    Serdeczności ślę i życzę Wam nieustającego szczęścia i miłości.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała rocznica! Gratuluję i życzę kolejnych szczęśliwych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z okazji święta Waszego
    życzenia wszystkiego najlepszego:
    niech każdy dzień dostarcza radości
    i uśmiech zawsze w sercach gości,
    niechaj problemy Was omijają,
    a wszyscy bardzo Was kochają,
    Bo jak nikt inny na świecie,
    Wy na to zasługujecie!Pozdrawiam Serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bożenko, dla Ciebie i dla Twojego Męża - nieustającego szczęścia. Wszystkiego dobrego.
    Depczę Ci po piętach, bo w tym roku będę miała 28 lat po ślubie:-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo, bardzo wszystkim Wam dziękuję za tak cudowne życzenia !

    OdpowiedzUsuń
  11. Bożenko gratuluję Wam z całego serca i życzę kolejnych latek spędzonych w zdrowiu i miłości :)) Cudownie jest popatrzeć na kochających się ludzi :)) Buziaki przesyłam!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bożenko, gratuluje pięknego związku i życzę Wam tylko cudownych chwil w życiu, oby żaden cień smutku Was nie tknął, oby każde marzenie się Wam spełniło, a szczęście zawsze u Was gościło!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję udanego związku :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego z okazji Waszej rocznicy. My w tym roku będziemy obchodzić w październiku 24 lecie a za rok srebrne gody. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bożenko życzę Wam kolejnych pięknych rocznic :))
    pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  16. Slicznie wygladacie razem!!! zycze Wam wiele, wiele lat takiego szczescia!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Życzę Wam dalszych wspaniałych lat razem. Piękna z Was para:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bożenko - piękna rocznica, a Wy wyglądacie oboje wspaniale! Widzę, że zaczęłaś pięknie szyć, maszyny zazdroszczę Ci łokrutnie ;)
    @ nadal szwankuje więc donoszę, że obrazek jest gotowy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze raz wszystkim dziękuję za życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. my również mamy rocznice ślubu w świąteczną porę :) tylko u nas dopiero 8...

    wszystkiego dobrego życzę!!!

    OdpowiedzUsuń