Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

wtorek, 24 stycznia 2012

Cieszę się.

W ramach akcji Wyślij prezent na urodziny organizowanej przez Majalenę wysłałam prezencik do Joasi z blogu Plecionki Joanki , ktora robi prześliczną bizuterię.
Wiem że dostała juz prezent więc mogę Wam pokazać .
Bardzo się cieszę że jej się podobało.

4 komentarze:

  1. Oj musialo sie podobac! Sliczne prezenty zrobilas, strasznie mi sie zawieszka i kartka podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne prezenciki...podoba mi się ta zawieszka z imieniem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bożenko bardzo dziękuje za cudowny prezencik :)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prezencik solenizantka na pewno zadowolona

    OdpowiedzUsuń