Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Wymianka z motywem kwitnącej wisni.

I znowu wymianka.
Organizowała ją Kasia z bloga ProjektowniaOgrodowa.pl
Moją para wymiankową była Pandzioszka z bloga Mała sztuka.
Motywem przewodnim miały być kwaty wiśni.
Oto co ja zrobiłam dla Pandzioszki.
Rameczka z kwiatem kwitnącej wiśni.
Szafeczka z motywem kwiatowym.
Pachnący woreczek kwiatowy.
Przydasie- bo Pandzioszka maluje i świeczuszki.

I słodkości ,herbatki, kawusie.
A to co ja dostałam w paczuszce od Pandzioszki.
Zeszycik z motywem wiśniowym.

Wisniowa zakładka.
Podkładki pod kubeczki.
Przydasie i słodycze.
Bardzo dziękuję za śliczne prezenciki. Jestem bardzo zadowolona.
Wiem że moje także się podobały, z czego jestem bardzo szczęśliwa.

A u mnie cudne lato, dzisiaj byłam na działce, ptaszki cudnie śpiewają, kwiatuszynki coraz więcej się rozkwitają. Lilie już powychodziły z ziemi, zawsze niecierpliwie czekam na to jakie będą, bo co roku dosadzam nowe odmiany.
A tutaj pokażę Wam jeszcze takie śliczne cudo.
Miłego, słonecznego popołudnia.

4 komentarze:

  1. piękna wymianka! :)
    i ta żółta lilia na tle czystego nieba...super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczna wymianka. Najwazniejsze,że przynosi radość.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka fajna wymianka:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. super pomysł na wymiankę ...
    ślicznisi psiząb !

    OdpowiedzUsuń