Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

środa, 11 kwietnia 2012

15 dniowe wyzwanie fotograficzne - dzień 11.

Dzisiaj 11 dzień wyzwania ,temat - Na biało- czarno.


U mnie takie sobie esy-floresy. To góra półeczki jaką robiłam na czarno-białą wymiankę.
Dzisiaj taki byle jaki wpis, ale byłam na działce , już czas zacząć porządki wiosenne. Jutro Wam pokażę jakie śliczne kwituszeczki u mnie zakwitły.
Pa na razie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz