Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

poniedziałek, 9 kwietnia 2012

15 dniowe wyzwanie fotograficzne - dzień 9

Hasło 9 dnia wyzwania - Rodzina.

Moja cała rodzinka - brakuje tylko mojego psiska Pretora.
A dzisiaj naprawdę wiosennie.
Świeci cudne słoneczko , nawet fiołek na balkonie się rozwinął.
Miłego dnia i mokrego Dyngusa Wam życzę.
Przypominam o mojej wymiance z Manekinem.
Dziewczyny zapisujcie się - tylko do 15 kwietnia!
Wysyłka prezentów do 15 maja- jest czas na robótki:)

5 komentarzy:

  1. Bożenko, na czym polega ta wymianka i jakie warunki trzeba spełnić. Jestem w blogowym światku od niedawna i wiele rzeczy jest dla mnie niejasnych. Być może chętnie wzięłabym w tym udział.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam :) Dziękuję za komentarzyk i za odwiedzinki. Baner wymianki z manekinem jest umieszczony na moim drugim blogu o tutaj www. szkofia-szkofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bożenko, kochamy psy, co zresztą widać na mojej stronie. Mąż wyczytał wszystko co się dało o Waszym milusińskim. Jest cudny!!! Pies, mąż zresztą też.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niedawno robiła taki haft NASZA RODZINA na zamówienie, ten jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń