Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku.Mam trójkę już dorosłych dzieciaków, siedzę sobie w domu i z zamiłowania prowadzę dom. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

środa, 4 kwietnia 2012

15 dniowe wyzwanie - dzień 4 i nowe zawieszki wielkanocne.

Dzisiaj hasło wyzwania fotograficznego - W mojej torbie.
Oto czeluści mojej torebki.

A teraz jeszcze zawieszki jajeczka, w ramach robótek wielkanocnych.


A u nas zawitała zima, w nocy napadało i za oknem zrobiło się biało.
Ciekawe czy będzie tak zimowo w Niedzielę Wielkanocną :)

8 komentarzy:

  1. Czeluści torebkowe wypełnione, tak jak u mnie :))
    A zawieszki świetne!

    Pozdrawiam

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zawieszki :)) pozdrawiam serdecznie Viola

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te twoje zawieszki:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak ładnie u Ciebie,że zostanę.

    OdpowiedzUsuń