Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

poniedziałek, 5 listopada 2012

Wyróżnienie za deszcz.

Ale się cieszę . Pierwszy raz dostałam jakieś wyróżnienie za moją pracę.
A była to skrzyneczka na wyzwanie jesienne - hasło deszcz.
Super ależ się cieszę.
Dostałam rumiane jesienne jabłuszko :)

A u mnie dzisiaj szaruga jesienna.
Milego dnia

5 komentarzy: