Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

środa, 2 stycznia 2013

Zaległa wymianka mikołajowa.

Nie zdążyłam już przed świetami pokazać prezentów na wymiankę mikołajową.
Sylwia-Luna z bloga Uroczysko Luny organizowała wymiankę - List do Św. Mikołaja.
Moja para wymiankową była margeritka_gg.
Oto co dla niej przygotowałam.


 Skrzyneczka z aniołkiem.

 Aniołek.
 Własnoręcznie wykonane kolczyki.
 Pachnący woreczek.
 Słodycze

 Karteczka świąteczna
 Przydasiowe serwetki.
Mam nadzieję że obdarowana jest zadowolona.
A to co ja dostałam od margeritki.
 Fajne świąteczne poszewki na poduszki.

 Słodkości.
 Świeczki i przydasie.
 Dziekuję za wymiankę, poszewki są super i przydały się na świąteczna dekorację łóżka.
Sylwii -Lunie dziękuję za fajną zabawę.
Miłego dnia- u nas dzisiaj ładne słoneczko.

7 komentarzy:

  1. Miła wymianka Całuski dla Ciebie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. ciesze się że się podaba :-) i zapraszam do siebie na pierwszą moją wymiankę http://upominek.blogspot.com/2013/01/walentynkowa-wymianka.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna wymianka :) Wszystkiego najlepszego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję udanej wymianki!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja również gratuluje udanej wymianki,pozdrawiam i zapraszam do mnie, może skusisz się na wymiankę, która organizuję?

    OdpowiedzUsuń