Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

środa, 12 grudnia 2012

Dzień trzeci wyzwania foto i nowe zasłony.

Dzisiaj trzeci dzień wyzwania fotograficznego - temat- serce.
 A to moje serce.

Dostałam ten wisiorek na Mikołaja od męża.
Mam już całą kolekcje różnych wisiorków - serduszek.

A teraz pokażę Wam przepiękny materiał jaki kupiłam na świąteczne zasłony.Nie mogłam się oprzeć, tak mi się spodobał.




Mąż oczywiście powiedział , że ja zawsze sobie dodatkową robotę na święta znajdę :)
Ale, czyż nie są  śliczne. Wprawdzie trochę pracy będzie, bo trzeba wszystko ładnie poobszywać, ale  będzie warto.  Zawsze na tle okna stoi choinka, taka do samego sufitu, więc biała firanka, po bokach te cudne zasłony, a na tym tle zielona  choinka ubrana i kolorowa.  Już się nie mogę doczekać.

To zabieram się za szycie :)
Miłego dnia.

11 komentarzy:

  1. śliczne to serduszko - masz wspaniałego męża ;)a zasłony w kolorze czerwieni w sam raz na gwiazdkę ;) buziaki - Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. O już widzę te zasłony cudne będą :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  4. ach te prezenty od mężów- śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne serduszko. Zasłony będą niezwykle świąteczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak uszyjesz to pokaż.
    Dziękuję za cudowny wymiankowy prezent.
    (a tak w nawiasie to z Ciebie kłamczuszka hihi)
    Relacja na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny wisiorek!
    materiał na zasłonki bomba! efekt na pewno będzie piękny :)

    OdpowiedzUsuń