Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

czwartek, 20 września 2012

Dekupażowe TDZ.

Dzisiaj czas na kolejną pracę w Dekupażowym TDZ .
Zadaniem na ten miesiąc było coś ze szkła ozdobione deqoupage  i z motywem jesiennym.
Ja zrobiłam jesienny lampion, ozdobiony papierem ryżowym w jesienne żółte róże i listki, ozdobiony koronką i brązowymi szklanymi kwiatuszkami.
Mam nadzieję że Wam się spodoba.





Zapraszam do obejrzenia pozostałych prac w tym TDZ na blogach uczestniczek :
Modrak Cafe ,mazmiki oraz mruwki .

Miłego dnia.

10 komentarzy:

  1. Piękny! Zapewne w wersji na żywo prezentuje się jeszcze bardziej efektownie niż na zdjęciach. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękny! Wygląda jakby był zrobiony z masy perłowej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pełen uroku i cudownego klimatu:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny lampion :) ja na razie przymierzam się do decoupage

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomysłowe i efektowne :) i ten motyw jesienny ma w sobie fajny klimat
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny lampion.
    Nastrojowy.

    OdpowiedzUsuń
  7. ale sie romantycznie zrobiło

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale nastrojowa praca! Wspaniały lampion na jesienne wieczory!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny ,klimatyczny lampion,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń