Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku.Mam trójkę już dorosłych dzieciaków, siedzę sobie w domu i z zamiłowania prowadzę dom. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

środa, 7 marca 2012

Karteczki urodzinowe.

Pokażę Wam kilka karteczek jakie wysłałam dziewczynom na urodziny w ramach akcji Uwolnij pocztówkę organizowanej na blogu Szuflada duszy.



Mam nadzieje że życzenia sprawiły radość solenizantkom.
Miłego dnia.

11 komentarzy:

  1. Prześłiczne te Twoje karteczki

    OdpowiedzUsuń
  2. i karteczki pewnie też bo są śliczne :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne:)aż bym chciała mie jutro urodziny:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki sa wiosenne, swieze i na pewno sprawily przeogromna radosc:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczki są cudne ;) Rozpływam się normalnie ;) Uwielbiam takie rzeczy aż tracę głowę ;)!

    OdpowiedzUsuń