Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

piątek, 23 grudnia 2011

Na szybko , bo czasu brak

Dzisiaj tylko na chwileczkę wpadam , bo lecę do kuchni piec makowiec , mięsa na pasztet juz sie smażą, kapustka z grzybkami na pierożki już gotowa. A to moje wytwory nocne- bo tylko wieczorem późnym mogę coś jeszcze stworzyć świątecznego. Uszyłam podkładeczki na świąteczny stół i poduchy, żeby był bardziej świąteczny nastrój.

Dekoracje w mieszkaniu już na ukończeniu / zdjęcia później/.
Szopka już gotowa, choinka zostanie postawiona wieczorem, ale jutro dopiero ubrana, tuż przed Wigilią. Już czuć świąteczny nastrój, tylko za oknami jakby nie ta pora, szaro ,buro i ponuro.
Życzę miłego pracowitego dnia :)

4 komentarze:

  1. I Tobie miłego i twórczego dnia;-)
    Pozdrawiam przedświątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowych, pięknych, pełnych ciepła rodzinnego Świąt Bożego Narodzenia życzy Anioły Anielki

    OdpowiedzUsuń
  3. Zycze ci zeby wszystko Ci sie udalo a potem zeby bylo juz milo i relaksujaco, serdecznie i wsrod rodziny i przyjaciol...wesolych swiat!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za życzenia.

    OdpowiedzUsuń