Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

czwartek, 10 marca 2011

Zupełnie nowy stary stołeczek.

Wczoraj wieczorem wzięłam się za renowację mojego brzydkiego stołeczka z sypialni.
Wyglądał bardzo brzydko.
Same zobaczcie ,co za maszkaron,wcale do mojej sypialni nie pasował.
Z zasłonki którą kupiłam na Pchlim Targu zrobiłam mu nowe obicie. Wkończyłam to koronką szeroką i potem wąziutką . I Teraz wygląda tak.

Bardzo mi się podobają te różyczki.

I tak się zachwycilam tą kokardeczką z boku.

Troszkę sie nad tym namęczyłam bo koronki przyszywałam dookoła ręcznie, ale było warto.
To pierwsza moja tak renowacja. Ale jestem bardzo zadowolona i dumna z siebie :)

9 komentarzy:

  1. stołeczek wyszedł ci pieknie!!a wiadomo ręczna praca w cenie!!!...przepraszam,że pytam bożenko,ale czy dotarła do ciebie zawieszka?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki. Tak, zawieszka piękna i pachnąca lawendowo dotarła wczoraj. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie odnowiony stołeczek :) mnie również podobają się te róże :) śliczne są.

    OdpowiedzUsuń
  4. piekny taki romantyczny kochana wraca pooli do szycia bo szaleje moze oje mysli nie bea mnie nekac odezwe sie na dniach w sprawach naszych posylam slonka troszke bo u nas dzis duzooo
    Angelika

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście bardzo romantyczny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Stołeczek prześlicznie wygląda,piękny materiał i wspaniałe wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zmiana rewelacyjna. Stołeczek nabrał dużo dziewczęcego wdzięku. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz powody do zadowolenia, stołeczek wygląda świetnie:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Przesliczny stołeczek... taki z klimatem...bardzo mi się podoba;)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń