Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

sobota, 26 marca 2011

Kordonkowe jajo.

Jestem bardzo podekscytowana moim nowym jajeczkiem.
Kupiłam fatastyczne kordonki melanżowe.

Ponieważ niteczka była zbyt cienka postanowiłam coś na to zaradzić. Zrobiłam więć łańcuszek szydełkiem 1,5. Potem ten łańcuszek nakleiłam na gęsią wydmuszkę. I powstało takie śliczne melanżowe jajkjo.
Jestem nim zachwycona :) Nie myślałam że będzie takie ładne.

Z każdej strony jest inne :)
Lecę robić następne kolory !

4 komentarze:

  1. Świetny pomysł! :)

    Pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł, gratuluję !:).Mam nadzieję zobaczyć kolejne! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne!!!
    Myślę,że w innych kolorach też będzie fajnie.
    Pozdrawiam Cię serdecznie i w wolnej chwili zapraszam do mnie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam!Bardzo dziękuję za odwiedziny i gratulacje:)Twojej jajo jest rewelacyjne!Pozdrawiam serdecznie Aga:)

    OdpowiedzUsuń