Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

piątek, 12 sierpnia 2016

Czas tak szybko płynie.

Czas tak szybko płynie, już lato.
Mój kochany wnuczek ma już 10 miesięcy, jest przesłodki- zobaczcie sami :)
 




Oczywiście babcia jest zakochana we wnuczusiu !!!

Poza zachwytami nad wnuczkiem, oczywiście  praca - bardzo dużo szyje dla dzieciaczków.
Zobaczcie moje  dzieła :)


 






Gdyby ktoś był zainteresowany zapraszam na moją stronę
 
 Poza tym działka i spacery z psiakiem

I to tyle nowości :)
Miłego dnia wszystkim życzę.
 

19 komentarzy:

  1. Cudny post Bozenko. Wnuczuś sliczny i Pretorek w dobrej formie. Wszystkie szyjątka cudne. Napisz jak robisz hafty?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieciaczki bardzo szybko rosną,stanowczo za szybko;)Piękne szyciowe prace.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja córeczka też tak szybciutko rośnie:) słodki wnusio:)
    A te wszystkie kompleciki są prześliczne, co jeden to piękniejszy, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wnusio - sama słodycz, Bożenko !!! Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wnusio sama słodycz:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. prace piękne - osobiście zakochałam się w tej niebieskiej z sówkami :)
    A Bobas - rośnie ci przystojniak :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodki wnusio, prace wspaniałe tworzysz a piesio wspaniały :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. robótki super... ale wnuczek najcudniejszy i słodziak do schrupania :)
    a z tymi babciami to chyba wiąże się jakaś magia, że szaleją na punkcie swoich skarbów ... nasz synek uwielbia swoją babcię Kasię i oczywiście z wzajemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bożenko , adres do Ciebie wywiało z mojej poczty. Dziękuję za kalendarz i życzenia. Codziennie kartka z kalendarza przypomina mi o Pretorku. Napisz słóweczko jak się czuje nasz staruszek?

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wnuczka, pozdrawiam, bardzo ładne te rzeczy dla maluszków:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wnusio sama słodycz:)))pozdrawiam
    Gclub

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

  16. i like so much...Thanks for sharing the good information!
    แทง บอล ฟรี

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń