Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

wtorek, 18 sierpnia 2015

Rok przedszkolny i szkolny sie zbliża :)

Chociaż nie mam jeszcze wnucząt, a dzieci dawno już zapomniały o szkolnych ławach postanowiłam uszyć  woreczki na kapcie i buty.
Wyszły całkiem fajnie, a do tego każdy ma wyhaftowane ręcznie imię - to głównie dla przedszkolaków :)
Imiona na woreczkach są na zamówienie.


 A tutaj wybór materiałów z jakich można uszyć woreczki.
Jeżeli jest ktoś chętny- uszyję.
Cena 12 zł :)

8 komentarzy: