Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku.Mam trójkę już dorosłych dzieciaków, siedzę sobie w domu i z zamiłowania prowadzę dom. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

sobota, 14 marca 2015

Pierwsze pisanki w tym roku.

Od córki pod choinkę dostałam zestaw do wypalania w drewnie.
Miałam kupione w zeszłym roku drewniane jajka. Pomyślałam , że może by spróbować
coś wypalić i zrobić pisanki zupełnie inne niż robiłam zazwyczaj.
I oto efekty.


 Po wypaleniu pomalowałam błyszczącym lakierem.
A to właśnie wspomniany zestaw "wypalacza" :)
Pisanki będą ciekawym nowym akcentem w mojej kolekcji :)
Miłego dnia.

6 komentarzy:

  1. piekne pisanki a zestaw profesjonalny to szaleć można

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zachwycona. Zestaw super, już będzie mi się śnił po nocach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, naprawdę super zabawa i fajny efekt.

      Usuń
  3. Zestaw do wypalania mam tylko jajek drewnianych mi brakuje, fajny pomysł i super efekt.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Należy koniecznie zakupić jajeczka :)

      Usuń