Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

sobota, 14 marca 2015

Pierwsze pisanki w tym roku.

Od córki pod choinkę dostałam zestaw do wypalania w drewnie.
Miałam kupione w zeszłym roku drewniane jajka. Pomyślałam , że może by spróbować
coś wypalić i zrobić pisanki zupełnie inne niż robiłam zazwyczaj.
I oto efekty.


 Po wypaleniu pomalowałam błyszczącym lakierem.
A to właśnie wspomniany zestaw "wypalacza" :)
Pisanki będą ciekawym nowym akcentem w mojej kolekcji :)
Miłego dnia.

6 komentarzy:

  1. piekne pisanki a zestaw profesjonalny to szaleć można

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zachwycona. Zestaw super, już będzie mi się śnił po nocach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw do wypalania mam tylko jajek drewnianych mi brakuje, fajny pomysł i super efekt.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń