Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

środa, 18 lutego 2015

Jestem szczęśliwa- zostanę babcią



Muszę się z Wami podzielić moją radością.
ZOSTANĘ BABCIĄ.
Moja starsza córka Joasia jest w ciąży.
Wczoraj uroczyście nam to razem z mężem przekazała.
Ależ się cieszymy, bo od 3 lat starali się o dziecko i wreszcie się udało.
Zostanę więc Babcią - w październiku- taki ma termin porodu.
Bardzo jesteśmy szczęśliwi i już nie możemy się doczekać, a maleństwo ma dopiero 2 mm :)
Miłego dnia Wam życzę.

11 komentarzy:

  1. Podzielam Twoje szczęście, teraz świat zacznie się inaczej kręcić. Babcią być to cudowne uczucie.Pozdrawiam i gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  2. Bożenko, ogromnie się cieszę i trzymam kciuki. To najwieksza radość!

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję i zazdroszczę:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. To ogromna radość, moje serdeczne gratulacje i dużo zdrowia dla młodej mamy, to fantastyczna wiadomość! Pozdrawiam, Krista

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma to jak być babcią :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję wszystkim za gratulacje- jestem przeszczęśliwa

    OdpowiedzUsuń