Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

niedziela, 17 listopada 2013

Ostatni dzień listopadowego wyzwania foto.

Dzisiejszy temat , już ostatni w listopadzie  to niedzielny poranek.
U mnie tak ładnie zaczyna się niedziela. Uwielbiam tą brzózkę przed moim balkonem, tak ślicznie się złoci w porannych promieniach słoneczka. Od razu człowiekowi cieplej na duszy.
A tak spędza niedzielny poranek moje psisko :)
Takiemu to dobrze :)
Miłej niedzieli.

5 komentarzy:

  1. Co tam brzózka, Bożenko! Pretorek to jest dopiero gwiazda! Cudnie wygląda wśród róż. Pozdrawiam i miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze taka piekne brzozka! nie dziwie sie .ze cieszy Twoje oczy!

    OdpowiedzUsuń
  3. psiak jest przeobłedny pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  4. Psisko potrafi rozbawić tymi swoimi pozycjami :)

    OdpowiedzUsuń