Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

sobota, 5 października 2013

Glowa smoka i cykliczne wyzwanie

Muszę Wam pokazać ta wspaniałą głowę. Już skończona ale imponująca jest. Jestem zachwycona .
 

Może dla Was wyda się ten smok zwyczajny, ale dla mnie to chyba dzieło życia będzie :)
A teraz kolczyki jakie wykonałam na cykliczne wyzwanie w Modrak Cafe - temat serce.
Wykonałam je z prześlicznie mieniących się szafirowych kryształów Swarowskiego w kształcie serc.
Mam nadzieję , że się Wam podobają.
Miłej soboty :)

1 komentarz: