Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

wtorek, 13 września 2011

Tryptyk wspomnieniowy.

Po ślubie mojej córki naszły mnie wspomnienia z mojego ślubu.
Wprawdzie było to już 28 lat temu, ale zawsze te wspomnienia są cudowne.
Ponieważ na stronie Skrapki.pl ogłosili wyzwanie Tryptyk, postanowiłam to wykorzystać i stworzyć karteczkę -tryptyk wspomnieniowy.
Oto on.



7 komentarzy:

  1. Bardzo ładna karteczka,a tylu lat razem gratuluje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo delikatna i romantyczna praca.

    Dziękuję za udział w wyzwaniu na scrapki-wyzwaniowo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo wszystkim dziękuję i cieszę się że się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tryptyk wspomnieniowy - genialny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł :)
    Bardzo romantyczna i subtelna. Gratuluję tylu lat razem i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń