Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

niedziela, 12 czerwca 2011

I znowu trochę letnich kolorów.

Pokażę Wam jak ślicznie wszystko na działce rozkwita . Znowu zakwitły nowe czosnki.


Zakwitła też moja ulubiona dzika róża.Tak cudownie pachnie że na całej działce czuć jej słodki aromat.


Śliczna jest też dziewanna i szałwia.


Na szczęście po dwu deszczowych dniach , znowu cudownie świeci sloneczko.
Miłej niedzieli dla wszystkich :)

5 komentarzy:

  1. Masz cudownie kolorowy ogród:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze Bożenko.że masz taką rękę do kwiatów:)U mnie już by same suche badylki były:).Pozdrawiam i buziak dla Pretora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawitałam tu po raz pierwszy i bardzo mi się podoba :) Masz dokładnie takie same zamiłowania co ja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko piękne ale najbardziej podobają mi się czosnki i dziewanna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. mmmm... jak pięknie :) Aż chciałoby się usiąść niedaleko tej róży i tylko wąchać i oglądać :)

    OdpowiedzUsuń