Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

środa, 30 listopada 2011

Mój grudniownik

Chciałam Wam pokazać mój grudniownik. Na razie pokażę tylko 6 stron. Od jutra będę wpisywać w nim moje myśli na każdy dzień grudnia i będę wklejała zdjęcie robione codziennie, coś co dla mnie było w danym dniu najważniejsze. Zgłosiłam go na wyzwanie ILS


Za kilka dni następne strony :)

4 komentarze:

  1. Jaki fajny pomysł i miła pamiątka to znaczy, że na każdy miesiąc będzie taki kalendarz?? Wnuki będą miały co czytać w przyszłości :)) Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na razie w grudniu, ale może to dobry pomysł i na każdy miesiąc można by taki robić.Fajne takie byłyby np w lecie, mozna by nawet kwiaty suszone wklejać. Super pomysł, chyba tak zrobię!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlatego założyłam bloga , bo to taki internetowy pamiętnik...ale można go utracić . Twój grudniownik ciekawie się zapowiada. I jak napisała marzycielka .
    Będzie to miła pamiątka. Pozdrawiam serdecznie Dorcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Grudniownik to bardzo piękna idea! Twój jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń