Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

środa, 23 listopada 2011

Kolejne karteczki świąteczne.

Uwielbiam je robić. Naprawdę tak mnie to wciągnęło że mogłabym siedzieć całymi dniami i coś kleić. Zobaczcie moje dwie nowe karteczki.

A teraz jeszcze zobaczcie co przyniosłam dzisiaj ze spaceru.
Młode pączki na wierzbie . No cóż wiosna przyszła tej jesieni :)

Miłego słonecznego dnia. U nas piękna pogoda, choć mroźna.

2 komentarze:

  1. Bożenko dziękuję za odwiedzinki i pozostawienie komentarza. Twoje karteczki są przesłodkie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze karteczki :) Klejenie wciąga, oj tak ;)

    OdpowiedzUsuń