Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

wtorek, 8 listopada 2011

Karteczka z aniołkiem.

Paskudna mgła za oknem dzisiaj od rana. Ponuro, ciemno, aż się nie chce nic robić.
A ja wczoraj zrobiłam następną karteczkę świąteczną. Tym razem nie szopeczka a aniołek retro.
Lubię takie stare obrazki jak za dawnych czasów. Użyłam pierwszy raz brokatu- srebrnego. A jako tło śliczny papier- świąteczna gospoda-Niestety zdjęcie nie oddaje całego uroku kartki- szkoda.
Zobaczcie jaka ona jest- myślę że tez Wam się spodoba.

Miłego dnia Wam życzę, może się rozpogodzi i będzie słonecznie :)

4 komentarze:

  1. Piękna kartka, dopieszczona w każdym calu. Podziwiam cierpliwość i zdolności. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dokladnie i starannie wykonana karteczka,,,elegancka i bardzo,bardzo swiateczna.Czy ty jestes Bozenka od ,ktorej pewnego razu otrzymalam mila niespodzianke?

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są te Twoje karteczki :)))

    OdpowiedzUsuń