Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

piątek, 18 listopada 2011

Jeszcze raz ślubne wspomnienia.

Jako matka ciągle jeszcze przeżywam ślub mojej córki Joanny. Wcześniej pisałam Wam że pracuję nad ślubnym albumem , żeby mieć pamiątkę taką osobistą z tego pięknego dnia.
I właśnie skończyłam moje dzieło. Jestem zadowolona z efektów. Córka jeszcze nie widziała, ale myślę że będzie jej się podobał. Muszę także zaznaczyć , że świadkową była moja druga córka Kasia.

















Proszę napiszcie jak mi wyszło, czy Wam się podoba. Wasze opinie są bardzo cenne, bo Wy jesteście już profesjonalistkami, a ja dopiero się uczę :)
Miłego oglądania.

9 komentarzy:

  1. Wzruszajace momenty utrwalone we wzruszajacy sposob...mama spisala sie na medal. ladna bardzo pamiatka emocji rodzinnych..gratylacje

    OdpowiedzUsuń
  2. Profesjonalistka nie jestem, nawet kartek nie umiem robic, ale Twoj album bardzo mi sie podoba . Piekna pamiatke stworzylas.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna panna młoda:) a w ogóle para młoda piękna. Tak jak dziewczyny komentujace wcześniej uważąm że wspaniałą pamiątkę stworzyłaś. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję i cieszę się że się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bożenko to pięknie i profesjonalnie wykonany album. To będzie wspaniała pamiątka, dla Twojej córci .Pozdrawiam serdecznie Dorcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie, zrobiłaś ten album, pamiętne chwile dla młodych i nie tylko :) rewelacja :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała pamiątka,a do tego zrobiona rękami Mamy:)Super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne prace. Zapraszam więc do konkursu na ARTYSTYCZNY BLOG ROKU 2012 i wiele więcej na http://artystycznakraina.pl

    OdpowiedzUsuń