Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

poniedziałek, 5 września 2011

Elenka juz u mnie!

Dzisiaj przybyła do mnie nowa lala Elenka od Gosi z Sercem Szyte.
To juz druga lala od niej. Są prześliczne, takie dopracowane, a Elenka ma nawet prawdziwe rzęsy, nie malowane. Naprawdę to lalki które mają swoje osobowości. To nie zwykłe szmaciane lale, to lalki z duszą.
A to moja Elenka .
A tutaj dwie przyjaciólki już razem - Elenka i Wiktoria.





7 komentarzy:

  1. Śliczne są, widzę że mają dużo do opowiedzenia sobie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się strasznie :)
    Może tylko...Gośka jestem, nie Kasia ;)
    hahaha

    ps: Wiktoria przy Elenie jak ufo wygląda hahahaha
    Każda kolejna jest lepsza, ma doskonalsze "coś". Porównując widać postępy prawda?

    Dziękuję Bożenko, że je przygarnęłaś.
    Żyjcie wesoło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, przepraszam Gosiu , już poprawiłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna!!!!!Bożenko napiszę Ci po cichutku,ze urodziły się małe ślimaczki.Trzymaj kciuki:)Buziaki dla Pretora:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna lala!
    A ja czekam Bożenko na Twój adresik, bo jesteś moją parą wymiankową w Szufladzie :))
    brydzia17@op.pl

    OdpowiedzUsuń