Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

poniedziałek, 25 lipca 2011

Pilnie potrzebna Księga Gości Weselnych.

Moje Kochane Blogowiczki, moja córka wychodzi 13 sierpnia za mąż. Moja druga córka jest jej świadkową. Pomyślałyśmy że sprezentuje jej Księgę Gości .Ponieważ ja jeszcze nie potrafię robić tak pięknych przedmiotów jak niektóre z Was, więc mam ogromną prośbę- która z Was mogłaby mi taką Księgę zrobić lub polecić kogoś kto by mi zrobił. Chciałabym tka piękną, pastelową, taką romantyczną:) Czekam na propozycje- bardzo proszę !!!!!

2 komentarze:

  1. Bożenko ja proponuję, żebyś zapytała Hanię to jej blog http://hania739.blogspot.com/ robi cuda z papieru sama zamawiałam u niej kartkę weselną i jestem bardzo zadowolona!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja Ci mogę polecić Dobrą Duszkę Scraperkę o złotych łapkach:
    http://kartki-ksiegi.blogspot.com/
    zajrzyj :)

    OdpowiedzUsuń