Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

czwartek, 31 marca 2011

Nowe jajeczka.

Dorobiłam jeszcze dwa nowe kordonkowe jajeczka.


Już troszkę się zebrało :)

Ale jeszcze czeka ponad 10 gęsich wydmuszek i 3 styropianowe, jeszcze kilka drewnianych z zeszłego roku czeka na ozdobienie.
Następne będę wierciła , zobaczymy jakie wyjdą.
Ciągle brakuje czasu, a w domu mam malowanie pokoju więc tylko w chwilach odpoczynku mogę zająć się jajkami :)

3 komentarze:

  1. super pomysł na jajka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny efekt, zazdroszczę motywacji, bo ja w tym roku zupełnie nie mogę złapać weny na tworzenie wielkanocnych ozdób.. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam! Śliczne te jajeczka - też w tym roku podobne tworzę :) za niedługo jak porobię fotki będą na moim blogu! Zapraszam

    OdpowiedzUsuń