Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

sobota, 19 marca 2011

Moja pierwsza karteczka.

Muszę Wam się przyznać, że oglądam Wasze blogi z ogromnym zachwytem. Robicie takie piękne przedmioty, że nigdy nie będę potrafiła nawet w małym stopniu Wam dorównać. Ale trzeba próbować. I dzisiaj spróbowałam po raz pierwszy zrobić karteczkę. Akurat nadarzyła się okazja , bo jutro są 24 urodziny mojej córki Joasi. Zrobiłam więc dla niej karteczkę.




2 komentarze:

  1. Ładniutka i dziewczyńska, super. Ja też próbuje sił w tej dziedzinie. najważniejsze to chcieć i cieszyć się tym, co robimy. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna karteczka:)))też jesteś kreatywna:)))a tak w ogóle bardzo mi się podoba Twój wystrój bloga:)róże to moje ulubione motywy:)))

    OdpowiedzUsuń