Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

piątek, 28 lutego 2014

Wyniki urodzinowego Candy.

Na początku bardzo, bardzo dziękuję za tak miłe życzenia urodzinowe.
A teraz wyniki Candy Urodzinowego.
Wszystkie zgłoszenia powędrowały do pojemnika.
 Potem nastąpiło losowanie.
 I oto zwyciężczyni ! GRATULUJĘ.
 A to prezent niespodzianka :)
Skrzyneczka różana przeze mnie ozdobiona, mój różany hafcik, zapachowa świeczuszka i książka o zdobieniu.
Mam nadzieję że Lucy z Mazur będzie zadowolona.
Bardzo proszę zwyciężczynię o adres na mój e-mail.
Dziękuję wszystkim za udział w zabawie.

8 komentarzy:

  1. Będzie zadowolona. Gratuluję i dziekuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Lucy z Mazur! I dziękuję za zabawę.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. urocza niespodzianka
    i Bożenko spóźnione ale najlepsze życzenia przyjmij jeszcze :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla szczęściary , dzięki za świetna zabawę i zapraszam z wizytą do mnie http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za możliwość udziału w zabawie. ;)))
    Ogromne gratulacje dla zwyciężczyni! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No nie,patrzę i oczom nie wierzę,strasznie się cieszę,dzięki

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje i dziękuję za zabawę...

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny prezencik przygotowałaś :), szkoda, że mi się nie udało ;D , gratuluję zwycięższczyni
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń