Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

poniedziałek, 24 lutego 2014

ATC,karteczka i trochę wiosny.

Jak wiecie brałam udział w wymiance ATC  blogu ArtGrupa ATC.
Była to wymianka pod hasłem- Język ojczysty.
Karteczkę którą ja wysłałam zamieściłam we wcześniejszym wpisie.
A teraz karteczka która ja dostałam od Blue Nika.
Fajna jest i bardzo pomysłowa.
Biorę też udział w akcji Karteczka na imieniny.
Dzisiaj ma imieniny Aleksandra z blogu Ażurek drutuje.
Myślę , że karteczkę już dostała, więc ja pokazuje i mały prezencik -deseczkę.



Mam nadzieję , że się spodobają solenizantce.
A dzisiaj byłam z psiskiem na spacerze i co widzę- bazie.

Takie cudne, ogromne. Słoneczko świeciło, 10 stopni było, ciepły wiatr.
No to już chyba wiosna za progiem.
Super !

4 komentarze:

  1. Karteczki bardzo ładne, ja jestem maniaczką wszelkich drobiazgów do kuchni więc serduszko zabiło mi do deseczki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. bazie ! ! ! wiosna juz - super :)

    piękne prace tworzysz :)

    u mnie moja pasja rękodzieło : poduchy, malowanie obrazów, decoupage, sianowije .....
    Zapraszam Serdecznie na swojego bloga i na zostanie tam na dłużej :)
    Próbuję w jakiś sposób się rozprzestrzenić po necie ze swoimi pracami, miło by było jakbyś pomogła. np. poprzez wstawienie mojego linku do siebie ? :)) Lub po prostu zawitanie u Mnie
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Pozdrawiam Serdecznie :)
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za karteczkę i śliczny prezencik.
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin życzę.
    Ola.

    OdpowiedzUsuń