Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

niedziela, 12 sierpnia 2012

Wyzwanie foto- ostatni dzień.

Dzisiaj ostatni dzień wyzwania foto - ukryta część mojego charakteru.
Jestem niepoprawna romantyczką i marzycielką.
Moim sekretem jest nadmierne rozmarzenie. Lubię sobie w samotności pomarzyć o tym wszystkim co jest niemożliwe do zrealizowania ,ale w marzeniach tak pięknie wygląda. W marzeniach wszystko jest chociaż przez chwilę możliwe.

3 komentarze:

  1. pod tym względem jesteśmy takie same ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach marzycielki! Gdyby nie one ten swiat byłby ponurym miejscem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez tak mam;) pomimo iz na codzien wydaje sie byc osoba twardo stapajaca po ziemi, to jednak gdzies w srodku bujam ciagle w oblokach;)
    masz racje, ze to wlasnie marzenia sprawiaja, ze zycie jest piekne;) poza tym sa aspiracja do dzialan, wyzwaniem zyciowym, czyms co staramy sie zrealizowac badz tez do czego probujemy choc troszke sie zblizyc;)

    OdpowiedzUsuń