Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

sobota, 21 lipca 2012

Tusal - lipiec

Ten czas tak szybko leci, że jak się zorientowałam to było juz po 19 lipca i czas na tusalowy słoiczek.
Wprawdzie dzisiaj już 21 , ale myślę że to opóźnienie mi się upiecze.
A oto słoiczek lipcowy.
A popołudniu podam wymiankowe pary.
Miłej soboty.

2 komentarze:

  1. już nie mogę się doczekać wymiankowej losowanki ...
    trochę powrzucałaś do słoika ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też z niecierpliwością czekam na parę wymiankową :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń