Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

środa, 16 lutego 2011

A teraz pokażę wam moje storczyki.

Uwielbiam storczyki. Pierwszego dostałam dwa lata temu na urodziny, potem dokupiłam jeszcze kilka. Od tego czasu kwitną nieprzerwanie. Naprawdę. Jak jeden przekwita od razu wypuszcza świeże pąki i tak wszystkie, mam cały czas przepiękny kwitnący ogród na parapecie w sypialni.








4 komentarze:

  1. Imponująca kolekcja :)) Śliczne, ale nie mów im żeby nie zapeszyć "brzydkie" Pozdrawiam Serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne, ja też uwielbiam te roślinki i mam ich kilka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, naprawdę super. Moje niestety padły. Ostał się jeden już bez kwiatów, tylko liście smutno zwisają. Chyba coś im zaszkodziło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne, to tak jakbyś miała cały rok lato w domku :)

    OdpowiedzUsuń