Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

niedziela, 1 września 2013

Trochę historii

Moje psisko cos narzeka na stawy, staw kolanowy mu spuchł i bidula ma kłopoty z chodzeniem. Bierze zastrzyki, ma zalecone odpoczywanie, więc spacery odpadają. Wobec tego postanowiliśmy z mężem wybrać się na spacer we dwójeczkę. Pomyślałam , że może dzisiaj z racji 1 września pojedziemy sobie na Westerplatte. Nie byłam tam chyba z 6 lat.  Bardzo się tam cały teren zmienił. Poza oczywiście pomnikiem , który zawsze stoi w tym samym miejscu, są do zwiedzania wartownie no i oddano do zwiedzania  zniszczony budynek koszar. Można wejść do środka i wszystko , tzn te ruiny zobaczyć z bliska. Oto kilka zdjęć z naszej historycznej wyprawy.



 



 Czasem warto sobie zrobić taka historyczną wycieczkę.
 
Bardzo  miło spędziliśmy przedpołudnie, pogoda była ładna, tylko wiatrzysko wiało.
Miłego wieczoru.

4 komentarze:

  1. Masz rację, warto sobie robić takie wycieczki, ja dawno tam nie byłam, ostatnio chyba jako dziecko, tylko że wtedy nie można było zwiedzać ruin

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ! Warto robić każdą wycieczkę, a historyczną zwłaszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. byłam tam....piękna relacja:)
    trzeba pamiętać>>

    OdpowiedzUsuń