Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

czwartek, 5 września 2013

Kawałeczek smoka

Myślicie sobie , że ja tak nic nie robię.
Otóż nieprawda, teraz wszystkie wolne chwile pochłania mi haftowanie smoka.
Kiedyś już pokazywałam co mam w zamyśle, a teraz już pomalutku posuwam się do przodu.
 

Otóż tak to wygląda, niestety nie znalazłam nigdzie niebieskiego tła, były wszystkie bardzo drobniutkie sploty, więc jest na kremowym.
Na zdjęciu nie widać niestety tej prześlicznej metalicznej nitki Kreinik . Jest prześliczna i księżyc będzie się cudnie mienił. Niestety 2 szpuleczki wystarczyły tylko na to co widać, musiałam zamówić w Anglii , gdyż w polskim sklepie już nie mają.
Na razie tylko tyle, ale mam niewiele czasu, bo robimy mały remont WC, mąż kładł kafelki , ja fuguję :) Teraz będę malowała.
Mąż już na mnie krzyczy , że ciągle schylam głowę i potem mnie boli, to prawda mam zwyrodnienie kręgów szyjnych i jak pochylam głowę , to potem mam okropne bóle, ale to haftowanie tak wciąga, człowiek chce zobaczyć co dalej i dalej .Za jakiś czas  znowu pokażę moje postępy :)
Miłego popołudnia, znowu letnia pogoda i bardzo ciepło.

5 komentarzy: