Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

czwartek, 7 marca 2013

Wyzwanie Foto- dzień czwarty.

Dzisiaj fajny temat- kolekcja.
Otóż ja posiadam moją ulubiona kolekcje figurek porcelanowych angielskich firm Regal i Leonardo. Zbieram je juz od kilku lat.
Oto piękne panie.



A tutaj piękne dziewczynki
Oraz kolekcja aniołków.
Poza tym mam jeszcze kolekcje elfów i różanych filiżanek.
Nie wspomnę już o całych półkach kolekcjonowanych książek.
A także mam pokażna kolekcję silikonowych form i foremek do pieczenia ciast i ciasteczek :)
To tyle na temat kolekcji.
 Bardzo dziękuję za życzenia i prezenciki  które już dostaję na zbliżające się moje imieniny.
Pozwolicie że całą kolekcję Waszych karteczek pokażę w dniu imienin 13 marca.
 Miłego, słonecznego dnia Wam życzę.






15 komentarzy:

  1. przepiękna kolekcja Bożenko...

    OdpowiedzUsuń
  2. Och jej, gdybym była małą dziewczynkę, spełnieniem marzeń byłoby móc pobawić się Twoją kolekcją.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, obawiam się , że dla małych dziewczynek to raczej za delikatne zabawki :)

      Usuń
  3. Śliczności :) I ile wymagają troski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, mycie, odkurzanie troche czasu zabiera, a trzeba sie obchodzić z nimi bardzo delikatnie .

      Usuń
  4. Piękną masz kolekcję :)) pozdrawiam serdecznie Viola

    OdpowiedzUsuń
  5. To się właśnie nazywa kolekcja :) Piękna!

    OdpowiedzUsuń