Moje zdjęcie
Gdańsk, Poland
Jestem krakowianką mieszkającą w Gdańsku. Od 2 lat prowadzę swoja małą firme MUFFIS. Zajmuje się szyciem dla dzieci i szyciem wspaniałych ślubnych dodatków. Mam trójkę już dorosłych dzieciaków. Bardzo lubię piec pyszne ciasta i ciasteczka, robię bizuterię, decoupage .Uwielbiam robić zdjęcia i pracować na działce. Moim pupilkiem i psim przyjacielem jest mój cudowny pies.

MÓJ SKLEP

MÓJ  SKLEP
Moja strona internetowa-proszę kliknąć na obrazek

Moja strona na facebooku

Moja strona na facebooku
MUFFIS

niedziela, 17 marca 2013

Budzimy wiosnę kolorami- fioletowy i czerwony.

Żeby być na bieżąco muszę jeszcze zamieścić drugi dzisiaj post.
Nastepny kolor to
 FIOLETOWY.
Zrobiłam karteczkę w fioletowych barwach. W żaden sposób nie moglam uchwycić na aparacie , że jest fioletowa, zawsze na zdjęciu wychodził niebieski. Wreszcie wpadłam na pomysł i zamknęłam się po ciemku w łazience , żeby zrobić z lampą błyskową. Wreszcie zrobiło się tak jak trzeba, ale kamień umieszczony na wstążeczkach jeszcae nie jest taki jaki jest - czyli mocno fioletowy. Musicie uwierzyć mi na słowo :)
 I następny kolor. To juz dzisiejszy temat.
CZERWONY.
Zrobiłam kolczyki z koralami. To śliczny czerwony kolor.

 Ostatnio mało robiłam biżuterii, ale przy takich kolorystycznych wyzwaniach ta umiejętnośc tez się przydaje.
 I to na tyle dzisiaj.




6 komentarzy:

  1. dziekujemy za udział w naszych wyzwaniach - DT POMORSKIE Craftuje ... a z fioletem tak już jest że to kolor "złodziej" ... i też zawsze wychodzi inaczej niż w rzeczywistości ...

    edit: przy okazji pozdrawiam ... ja też z małopolski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie kolory wyszły Tobie pięknie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. "żabka" chwilowo znikneła - proszę uzupełnij go jak się pojawi - strone wklejam na razie w komentarzu ... przepraszam za kłopot :/

    OdpowiedzUsuń
  4. podobają mi się kolczyki, lubie taki nieprzesadzony styl:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prace:) A co do karteczki - wierzymy na słowo, ja też mam zawsze problem z fioletowym na zdjęciach:D

    OdpowiedzUsuń